لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم

تاکه چشمامو واکردم؛دیدم ازچشمت افتادم‏!‏‏!تواصلأمال من بودی؟یابی خود دل به تو دادم؟!‏ یوقتایی تو رویاهام؛برات پروانه می چیدم... الهی کورمیشدچشمام؛توروبااون نمی دیدم‏!‏‏!‏‏!‏ بی انصاف دستاشو ول کن‏!ببین دستای من سرده... خدایا ازتو می خوامش؛یه کاری کن که برگرده‏!‏‏!‏‏!‏ تحمل کردنش سخته؛زبونم داره وامیشه... تف و لعنت به این دنیا...توآغوش تو جا میشه... داره می بوسه اونجایی؛که من همیشه میبوسم‏!‏‏!‏ داره خونم به جوش میاد...بهم پس بده ناموسم... دیگه چیزی نمیمونه؛ازم جزمردی افسرده‏... یه مردخالی وبی روح؛بااحساس شکست خورده... حلالت عشق پاکه من؛حرومم عشق ناپاکت‏!‏‏!‏ واسه رفتن که ازقبلأ؛داشتی می بستی تو ساکت... پرم‏!خیلی پرم ازتو‏!تویی که سردوبی رحمی‏!‏‏!همون بهترنگم چیزی...‏!‏‏!توحرفامو نمیفهمی‏!‏‏!‏‏!‏ واسه دردم نشون دارم؛هزار نخ دور انگشتم‏!‏‏!‏ من امشب خاطراتت رو؛توی قلب خودم کشتم‏!‏‏!‏‏!‏ اگه غیرت برام مونده...اگه بازم هنوز مردم... به جون تو قسم خوردم؛که دیگه بر نمیگردم‏!‏‏!‏‏!‏

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.